Меню
Меню

Често задавани въпроси

  • Колко време отнема срока на доставка?

    Срокът на доставка е 7 работни дни, от смяната на статуса на поръчка от "Приета / Обработва се" към "Изпратена".

  • Възможно ли е да ми изпратите поръчката утре?

    Не се предлагат експресни поръчки.

  • Получих грешен/дефектен продукт. Какво да направя?

    Съжаляваме за допуснатата грешка! Ще приемем продукта обратно, а куриерските разноски по връщането ще са за наша сметка. Необходимо е да изпратите кратко описание на дефекта/грешката на [email protected]. По възможност, включете и снимки.

  • Как да заменя артикул ?

    Здравейте, върнете артикулът на адреса, от който е изпратен, за ваша сметка, и оставете бележка с текст: „Име, презиме, фамилия, телефон за връзка и банкова сметка, на която да ви върнем парите“.

    Адрес за връщане: гр. София, ул. Тодорини кукли №47
    Получател: Професионален Футболен Клуб Левски
    Телефон: 029453162
    Лице за контакти: Георги Ангелов

    Ако желаете замяна за друг размер, моля оставете бележка с текст: „Заменям за …. размер, телефон за връзка: ……….“.

  • Какви методи на плащане предлагате?

    Можете да заплатите поръчката си при получаването им - на куриера, с наложен платеж или с кредитна/дебитна карта

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“. 
Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за бисквитки